×

Bootcamp

Bootcamp is een buitensport in groepsverband. Tijdens de bootcamp trainingen komt alles aanbod: spierversterkende oefeningen worden afgewisseld met conditionele oefeningen.

Tijdens de training maak ik gebruik van kettlebells, touwen, autobanden, slamballs, elastieken en TRX-banden. Je doet ook veel oefeningen waar je alleen jouw eigen lichaamsgewicht gebruikt. Elke training is weer uitdagend en gevarieerd.

Heb je nog nooit bootcamp gedaan? Dat is geen probleem! Ik zorg ervoor dat iedereen op zijn eigen niveau kan trainen. Heb je een blessure? Geef het dan even voor de training door, dan zorg ik voor een goed alternatief.


BOOTCAMP ROOSTER:

  • Dinsdag 19:00 uur BOOTCAMP

  • Woensdag 09:00 uur LOW IMPACT BOOTCAMP

  • Woensdag 19:00 uur LOW IMPACT BOOTCAMP

  • Donderdag 18:45 uur POWER BOOTCAMP

  • Vrijdag 09:00 uur LOW IMPACT BOOTCAMP

  • Zaterdag 08:15 POWER BOOTCAMP

  • Zaterdag 09:15 uur BOOTCAMP

Alle bootcamp lessen vinden vanaf 1 april 2021 plaats in het Kruisbergse bos, we verzamelen bij de zandbult.

Klik hier voor mijn huidig bootcamp lesrooster!


  • Kosten per les: € 8,50
  • 10 lessen strippenkaart: € 75,- (€ 7,50 per les, 6 maanden geldig)
  • 20 lessen strippenkaart: € 135,- (€6,75 per les, 12 maanden geldig)


Wat is nou het verschil tussen de lessen?

BOOTCAMP: Wil je aan je kracht, conditie, explosiviteit en snelheid werken, maar dan met minder rustmoment tussen de oefeningen? Ben je bekend met bootcamp termen als squats, lunges, burpees en crunches? En zoek je een intensieve training op een wat hoger tempo in de natuur? Dan is de BOOTCAMP training echt wat voor jou! Door het continu wisselen van fitness- en cardio-oefeningen (intervalttraining) is een training nooit saai en zal ook nooit hetzelfde zijn. Je zult hierdoor merken dat je in een hele korte periode je grenzen flink verlegt.

LOW IMPACT BOOTCAMP: Eigenlijk hetzelfde als de bootcamp training, alleen de intensiteit ligt een stukje lager. Dus kortere stukken rennen, meer rust tussendoor maar het blijft een uitdagende trainingen. Dit is echt een ideale les om te gaan starten met bootcamp zeker als je nog nooit hardgelopen hebt.

POWER BOOTCAMP: Normaliter werk ik in de 'bootcamp' en de 'low impact bootcamp' trainingen uitsluitend met ons eigen lichaamsgewicht, maar bij power bootcamp haal ik alles uit de kast. Denk aan autobanden, TRX, kettlebells, dumbells en sandbags. Zware krachttraining gecombineerd met explosieve cardiotraining en zonder te veel hardlopen, dat is waar het bij Power Bootcamp om draait.

Instagram

Wil je op de hoogte blijven van wat ik allemaal doe? Volg mij dan op Instagram!

top